Mystiskt

Jag sitter och funderar på denna stackars prästen som försvunnit. Hon är 75 år och var på väg ut med julgåvor till dom behövande. Men på vägen så har hon på något konstigt vis försvunnit där ute i snön? Polis har letat och helikopter har letat. Men dom tycker det är så mkt snö så svårt att se om hon åkt av vägen eller något liknande.. Så nu har jag kommit fram till att jag ska ge mig ut och hjälpa till att söka efter denna människan så hon får en chans att bli hittad.
Rätt vad det är så sitter hon där ute fast någonstans och fryser och inte tar sig någonstans.. Bara tanken på att någon blir borta före jul och i dessa minus grader är fruktansvärd. Hon behöver folks hjälp för att bli hittad och komma hem igen till värmen..
Alla som kanske sett nått eller vet nått får gärna tala om detta för någon så kvinnan kommer till reda igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0