Helgen som varit

Hej på er. Känns som en rätt lång helg fast ändå inte =) Fredag var jag i Arvika och tog någon öl med goda vänner, detta resulterade såklart i dålig förmiddag på lördag =) Skylla sig själv där :) Sen på lördag åkte jag up till Årjängs travet och mötte min älskling där <3 Sen åkte vi hem o hade mys :) Söndag var jag i årjäng o väntade på att JEnny skulle sluta jobbet så vi skulle gå på Marten i Årjäng :) Vi va där och gick lite sen hämtade vi Bella och gick med henne.. Hon fick åka massa roliga barn karuseller och sånnt :) Och det absolut bästa under helgen var såklart att jag och Jenny har varit ihop 6 månader på söndag =) Puss Jenny älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0