Tråkig dag

Idag körde jag hem min älskade Afrodite till Halmstad igen :( Var verkligen inge kul att lämna henne där nere när vi åkte hem, kändes väldigt tomt och det kommer det göra länge nu utan henne.. Det bästa med allt detta är att hon kom hem till sin riktiga ägare Vivianne Rittbring.. Hon tycker om Afrodite så jag vet att hon har det bra där.. Lite tråkigt att det vart på detta viset nu men jag hade tyvärr inget annat val som det såg ut.. Men hoppas i framtiden att jag kan fortsätta att eventuellt ha ihop med Rittbring och Stall Ritz när jag kommer igång och börjar på nytt på eget ställe..
Här kommer lite bilder vi tagit från dagen
Då drar vi då med kartan i högsta hugg!
Stannade i Trollhättan för en enklare fika :) KAffe och dubbelmackor som min älskling gjorde tidigt imorse.
Nästa rast vart i Falkenberg. Däg köpte vi en godis påse och rastade oss på toaletten!
Sen fick jag kolla till hjärtat så hon fick påfyllt mer hö :)
Och nu var vi framme vid det värsta på hela dagen..
Ett farväl av min älskade :((
Och då var jag tvungen åka :( Känns inte kul men som sagt, hon får det bra..
Love You Ritz Afrodite <3

Kommentarer
Postat av: michelle

det va tråkigt att höra johan :(

2011-04-06 @ 21:15:13
Postat av: ♥ Jenny ♥

det va tråkigt att lämna henne... =(

2011-04-06 @ 21:20:10
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Åh så roligt att läsa vad du skrivit om Ritz Afrodite.
Hej förresten. Ulrika heter jag och jag har alldeles just köpt Afrodite som nu är färdig på travet. Nu ska hon fortsätta hos oss som ridhäst. Jag ville veta mer om henne och genom Google hamnade jag här.

Du har skrivit så fint och många fina bilder. Hon verkar verkligen ha haft det bra och trivts i din/er vård.

2014-01-07 @ 18:48:50
URL: http://nollkollcarlsson.wordpress.com
Postat av: Ulrika

Ja jag det är alldeles nyligen. Papper skrevs i lördags. (Den 4 januari)
Vi hoppas att det ska gå bra här också och det verkar det göra hittills. :-) Himla trist att behöva lämna tillbaka för en sån sak.
Hon ska få en extra kram eller tre ♡

2014-01-08 @ 20:33:04
URL: http://nollkollcarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0