Bilder

Har väldigt dåligt att blogga om för tillfället när all tid går åt jobbet. Jobbar varenda dag och när ja kommer hem så orkar jag inte göra nått för då är jag så trött så ja håller på att somna stående. Men jag tänkte iaf lägga upp lite bilder här på lite olika saker så skriver jag vad det innebär under bilderna :D



Första bilden är min underbara son som ligger i insatsen med sin fina grod mössa och sin nuttis :)) Skön kille :)



Såhär glad är man när man får vara i mammas och pappas säng och leka :)) Tydligen roligaste platsen det både för stora och små ;)



:)



Övandet på att ta sig runt från mage till rygg fortsätter för fullt. Han har klarat det någon gång i våran säng, vet ej om det lutade lite så det var lättare åt han för på golvet går det då inte full väg runt ännu :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

svar: jag har även två hästar att sköta, och izabella tycker det är roligare på landet än att sitta i en lägenhet.

2011-08-18 @ 14:50:57
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0