Hamnfestivalen

Idag var meningen att jag och Jenny skulle dra på hamnfestivalen i Arvika. Men det ser ut som att jag som vanligt får skita i saker som jag sett fram emot. Vrånga människor finns det gott om märker jag. Men jag kommer aldrig mer att ställa upp på någonting mer mot personer aom ALDRIG och då menar jag ALDRIG hjälper till att fixa så det går att göra saker. Tjänar man något på det själv då går det väldigt lätt att hjälpa till men om inte man får ut något av det då är det som att klämma hjälp ur en gråsten.
Sånnt där gör mig så fruktansvärt förbannad så jag får lust att lyfta upp hela Årjäng och slänga det så långt det går så jag blir av med skiten. Aldrig en enda gång att man kan hitta på något med sin flickvän utan att det är massa krångel och alla andra ska vara med o lägga sig i var folk ska vara under veckorna och om dom får jobba eller inte. Helt jävla sjukt beteende är det. "Nu tar du inget jobb denna veckan så du kan va här "
"Nu kan du stanna här tills söndag" Ta hänsyn till att andra kanske har ett liv att sköta då och inte kan sköta alla andras.

Men men sätter man det före sitt eget liv och familj så kanske det är roligare då. Hoppas det blir roligare i längden med när man tillslut sitter ensam kvar.

Jävligt irriterad nu för er som tycker jag gnäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0