Allt klart

Sådär då har man haft en aktiv timme då :) Släppt ut två av hästarna till hagen längst bort nu då iaf, sen fick jag bära ut vatten dit med för den som var där med häst före mig tyckte inte dom behövde något vatten dit, så jag bar dit och fyllde på, bra arm träning :) Sen full rulle hem igen och in i bilen och upp till stall 2 och mockade klart allt, fyllde vatten i badkaret samt vattenhinkarna inne, bar in deras kvälls hö och blandade i ordning foderhinkar för kvällen :)) Klart där iaf.
Ner till stall 1 igen och mockade båda boxarna här och samma precedur med hö, foder, vatten..

Så nu kan jag och Sebastian koppla av en timme, sen ska vi dra in till Årjäng och hämta Jenny på jobbet för att sedan dra vidare till Töcksfors köpcenter och handla klappar :)

Hur har er dag varit??

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0