Bilder

Som sagt var så har Donnie och Serena varit ute på tur idag. Inget värre utan mycket skrit och lugnaste trav just för att dom skulle få röra lite på sig..
Donnie ska på banan imorgon så hon fick lite uppmjukning bara idag.. Serena var på Färjestad i Torsdags så hon skulle också bara ut och röra sig och så att jag skulle se så att det inte var några konstigheter efter att hon fick springa på hovar som inte var raka i Torsdags. Men nu är det åtgärdat iaf så nu är allt som det ska igen :)

Bilder:





Dom 2 första bilderna är ju då Serena. Jag tycker hon är så himla vacker jag :)) Svart och sen alltid blank och fin i pälsen :P INte konstigt då eftersom hon tillhör mig och Jenny :)



Sen var det Donnies tur. Hon vart rakad för någon dag sedan, hade så otroligt mkt päls så det var inte klokt. Vart bara jobbigt för henne så nu fick hon lite hjälp på traven då.. Därav sitter ländtäcket  PÅ :) Sover i fleecetäcke också då för att inte det ska bli kyligt nu i början innan det kommit ut lite päls :) Hon tränar föressten på riktigt bra den här lilla damen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0