Home sweet home.

Nu äntligen har jag slutat jobbet och kommit hem.. Krångel som vanligt när jag skulle åka hem. Kommer ut i bilen och vrider om nyckeln och det händer inte ett dugg.... Nehej ingen ström.

Då fick jag ringa en kompis som fick krångla sig ut och kom och hjälpte mig :) Tusen tack till Tony Liljedahl som hjälpte mig :D

Väl hemma så drog jag raka vägen upp till stall 2 och hämtade Jenny som var där och fixade klart stallet :) Duktig tjej :P

Imorgon är det snabbjobb på schemat :) Blackie och Serena verkar det bli. Hade hoppats på att Jenny skulle köra den ena så dom får springa ihop. Resultatet och motivationen blir mycket bättre då än om dom ska springa omkring ensamma och fjanta..

Ska se imorgon om jag kan få med mig båda vagnarna in till banan så ska jag tvinga ut jenny på banan så vi kör tillsammans :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0