Julen i Gunnarskog

På juldagen vid 14.00 ca så anlände jag till Gunnarskog för att fira den traditionsenliga julen ihop med min mamma, mormor mina syskon och ungarna :))



Sebastian ihop med sin farmor, han leker med den mest uppskattade leksaken han fick tror jag :) Den gillade han skarpt :)



<3



Där står Kenny ( Min storebror ) och visar sin dotter Novalie ( Sebastians kusin ) hennes julklappar :)



Där har vi Veronica ( min storasyster ) som sitter och läser någon bok :)



här är är alla saker Sebastian fick från mina familjemedlemmar då i Gunnarskog :) Det tackar han mycket för :)



Sist men inte minst, den vackra tavlan min mormor har broderat åt honom :) den var verkligen jättefin :) Tusen tack mormor för den :))

Vill även passa på att tack Mormor för all mat du hade gjort som var kanon fin. Tackar även alla andra för det ni gjort för att julen där vart kanon bra och mysig och trevlig :) Hoppas på lika fint julfirande nästa år :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0