Julen i Mangskog

Efter firande i L-Fors så drog vi iväg till Mangskog upp till min pappa och firade där :)





Här är det 2 bilder på tomten därifrån. I tomtars ålder tycker man att tandlåssning borde vara större problem än ansiktslossning men här var det det sistnämnda som var bekymmret ;)) Han såg heller inget så vi fick läsa åt han :)) Men mycket roligt med tomte då även om man är 20 år ;)



Sebastian sitter och väntar på sina klappar som han skulle få :))



Och det som var ännu roligare var att där fick man se en julgran med :)) Det hade inte jag sett någon tidigare under jul :D

Det var allt från det firandet då tyvärr.. Jenny har säkert mer bilder därifrån tror jag..
Senare under kvällen drack vi lite öl och satt och pratade om lite olika saker, tillsist kom min kompis Jens upp och pratade och drack han med :) när vi pratat ett tag och druckit några öl så var klockan tydligen 07.00 på juldagens morgon :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0