Julhelgen

Nu har jag inte bloggat något alls under helgen eftersom det varit jul och jag har haft fullt upp hela helgen..
Julafton var vi här hemma i L-Fors och firade med Jennys familj. Jag är nöjd med det FÖRUTOM att en vissa människa spranng omkring och surade hela dagen och pikade sina egna barn med sura saker och gjorde sitt yttersta för att ställa till väsen.
Som tur var så lyckades inte detta.. Tack till alla inblandade och tack för klapparna :))

Senare åkte vi till Mangskog och skulle fira med pappa då, när vi kom dit var det lite sent så dom hade redan ätit då och satt och väntade på tomten, honom hann jag med iaf. Sen sov vi över där till juldagens morgon, då drog vi hem till Årjäng igen. Tack pappa och Ewa för en trevlig kväll och tack för sakerna vi fick från er :)

På juldagen körde jag först hem Jenny hit, och sen åkte jag härifrån mot Gunnarskog då för att fira med min familj.. Mamma, Mormor, mina syskon.. Sebastian åkte med mig dit, han var jätte snäll hela dagen :))
Jag tackar även er för fina saker och mat och allt :))

Bilder från juldagarna kommer lite senare eller imorgon :) Nu ska vi ha lite grabbkväll här jag , Tony Micke och Jenny :)) Jenny vill också vara med :) Det får hon så gärna för mig :) Älskar dig Jenny <3<3

IMorgon ska vi in till banan med 2 hästar.. Serena ska få testa lite ny utrustning för att se om jag får bort galoppen och risigheterna i hennes trav på Färjestad när vi skulle kvala :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0