Kval

Idag fick jag programmet till Serenas kval iaf. Inte så jätte många hästar med överhuvudtaget som ni såg i anmälningslistan. Men både jag och hästen kommer göra vårt bästa för en bra tid och hoppas såklart att det blir godkänt.. Nu fick hon tyvärr inga andra hästar att springa ihop med så det kommer ju inte bli så bra som jag hoppats på.. Men har hon tagit åt sig senaste snabbjobbet bra och dagens intervall pass som Jenny kört med henne så kommer hon vara ruskigt nära tiden om inte tom bättre. Och springer hon sin kvaltid ensam så är jag mer än nöjd :)
Nu fick vi även ett tråkigt spår ( 5 ) väldigt snävt och ledsamt spår.. Men men man ska inte klaga på spåren, nästa gång kanske jag har bra och någon annan spår 5 :) Jag har inget alls emot spår 5 om jag visste att hästen fixar det. Är första gången jag ska ut med henne i lopp så har ingen aning om hur hon beter sig i normalt volt system så.. Vi håller tummarna..



Så ser iaf startlistan ut då :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0