Lördag morgon

Då var det morgon då igen, en stor skillnad denna morgon mot andra är att när klockan ringde så kunde jag inte vända mig om och se min älskade Jenny Ryman <3 ligga bredvid mig :(

Anyway idag är det jobb med hästarna som gäller hela dagen.. Jag har fodrat och släppt ut allihopa iaf så det är klart, blåser en hel del ute idag så varma kläder är nog ett +.

Hästar som jag ska försöka hinna med idag är, Serena, Donnie, Frilla, Engsättra och Blackie.. Får se vad tiden ger.
Igår kväll när jag åkte hem från jobbet så tog jag iaf med ännu ett hölass så nu finns det hö också som ska bäras in.. Finns alltid något att göra på gården..

Idag ska jag eventuellt om jag hinner filma lite från olika saker så ni får se och även höra lite runt det vi gör här på dagarna.. Har rätt stressigt idag så lovar inget men jag ska försöka iaf. Vet Jenny har berättat att det finns förslag från folk om att tex få se film på hur man selar på en häst och diverse, så vi har tänkt att hjälpa till med sånna saker då efter önsekmål.. Även om ni har några frågor om något så är det bara att lämna frågor via kommentarer på inläggen..

Nu kaffe och frukost

Have a nice day så hörs vi senare,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobba på :) ta de lugnt med engsättra bara idag!

2011-12-03 @ 08:15:43
Postat av: Dedde

kom på en fråga! vad använder ni för foder?

2011-12-03 @ 08:48:14
URL: http://deddejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0