Mangskog

Idag när jag hade gjort klart allt här hemma vad det gäller hästar och sånnt så packade jag in familjen och drog iväg till min pappa..

Det var första gången på väldigt länge jag såg honom, Det var jag, Jenny och Sebastian som åkte. När vi kommer dit så var maten färdig och bordet var dukat, vi fick potatis och kassler.. Verkligen jättegod mat. Efter maten så tog vi en tur ner i garaget och kollade på hans Mercedes han köpt, var dock ett tag sen men jag har inte sett den :)
Sen satte vi oss framför tv,n och pratade lite allihop och drack kaffe, dricka och åt lite kakor :))
Jag hade jätte trevligt, det var roligt att komma dit och träffa dom.
Om en vecka ska vi dit igen då är vi bjudna på julfirande där ihop med dom.

Bilder från detta:



Där sitter Sebastian med sin Farfar och kikar sig omkring.



Roligt att se.



Där har vi Jerry då. Han ville också följa med så jag plockade upp honom i Arvika på vägen dit :) Till höger i bilden så sitter min älskling Jenny :))



Och där är Ewa då :) Pappas "fru" om man nu kan säga så när dom inte är gifta ännu :) Men det är lätt att säga fru så det får hon heta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0