ONsdag

Ännu en dag till ända. Imorse när jag vaknade så tog jag hand om Sebastian och Jenny drog till stall 2 :) När hon kom därifrån så gick jag ut och så fixade vi stall 1 tilsammans då. Sen fick vi slänga in ungarna i bilen och dra mot Årjäng, jag skulle jobba och Jenny hade lite olika ärende.

När jag slutade jobbet fick jag i il fart ladda hemåt så jag skulle hinna ta in Serena som skulle skos om till vinterskor, mycket roligt kändes det när hon vart omskodd för en vecka sedan ca.. Men men nu sitter skorna på iaf.

Efter serena blivit skodd så var det vidare upp till Frilla så hon också fick på sina skor. Och nu är klockan 22.00 och jag har precis kommit in från jobbet.. Har alltså gått i full fart sen 8.00 imorse tills nu.

Om däremot någon kunde hämtat hem Jenny under dagen när hon bad om det så hon fått komma hem och fixa lite saker här hemma så hade det inte alls behövt bli såhär stressigt för oss nu på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0