Storm

Idag var det tung arbetat att hinna med alla hästar som planerat skulle träna.. Stormar och regnar hela dagen så alla mina kläder är dy blöta.. Jag var ut vid 8 imorse och körde första då regna det så alla dom kläderna vart blöta, sen hem och bytte kläder och ut med ännu en häst då, då spö regnade det och blåste så nu är även dom blöta. Det värsta av allt är skorna och handskarna som är blött så inte jag kan använda det.. Har bara ett par skor och ett par handskar så nu kan jag inte trotsa vädret längre.. Får köra dom 2 sista imorgon för innan jag får allt detta torrt så är ljuset borta misstänker jag :((

Gjorde mitt bästa iaf för att hinna. Får nog bli lite uppdaterande av mina kläder så inte det tar stopp när man blir blöt utan kan in och byta och ut igen :) Eller mer vatten tåliga kläder och skor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0