Torsdag morgon

Nu är det bara jag och Sebastian hemma igen. Sebastian vaknade 03.00 inatt och vägrade somna om.. Jätte kul.
Efter många om och men så somnade han till en sväng vid 04.00. Sen strax före 06.00 började jenny tjata om att gå upp för att hon skulle börja jobba 7 så jag skulle köra henne dit. Så gick jag kanske och la mig runt 12 eller något inatt. Undrar varför man är trött, finns det någon som sover mer än mig :S

När jag hämtar Jenny sen så ska vi dra till Töcksfors då iaf och se efter lite julklappar. Min julhelg ser fruktansvärt stressig ut..

Julafton är det firande här hemma, när det är klart ska jag, Jenny och Sebastian åka till magnskog och fira, sover över där till juldagens morgon.. Då bär det av hem mot Årjäng med Jenny igen för hon ska jobba, sen ska jag bara vända bilen för att köra vidare till Gunnarskog till kl 14 för att äta julmat där, sen hem tillbaka. Undrar vad långt bilen kommer gå under helgen egentligen

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen ta med Sebb ut så vi får fixa hästarna så det är klart tills jag ska åka igen..

Känner nu att jag får nog börja med att byta blöjja på Bausingen :))

Kommentarer
Postat av: Ewa

Roligt att ses igen,ska bli kul att fira jul ihop med er.Kram i från Ewa o Pappa.

2011-12-22 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0