Träning..

Idag har jag hunnit med att träna 3 hästar..

Dagen började med Engsättra.
Hon tränar på kanon fint, tog en runda på 10,8 km idag med henne..

Efter detta fortsatte jag med Frilla..
Hon fick en skritt runda på ca 9 km med rockrden :P Mkt mysig tur vi hade tycker jag, en bit inne i skogen på en väg gick vi och så tog vi även något varv på träningsslingan :)) Bra tur.

Efter henne tog jag en vända med Serena.

Hon har varit lite bängstyrig tycker jag till att börja med. Rycker väldigt i huvudet så fort bettet flyttas det minsta, samt att hon kommer in i passgång så fort hon ska skritta, det sitter sen i någon sekund när hon ska börja trava men hon hittar rytmen rätt fort och då travar hon kanon.. Idag däremot så flöt allt på kanon bra även med henne då så jag är nöjd över dessa tre :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0