Ullared bilder

Nu har jag tänkt att lägga upp lite bilder från Ullared och sakerna jag köpte..



Detta är det första man ser då iaf. INGÅNGEN till saligheten. Detta var det maffigaste jag sett i affärsväg, Där inne finns nog allt man kan tänka sig kändes det som när jag gick där inne, OCH jag vart inte trött på att gå där utan tvärt om, ja ville inte åka hem.

När vi sen tog rull trappan ner till hästavdelningen så såg man detta på en etapp över oss.



En tomte och ett gäng paket. Tomten ( eller Tåmten som Jenny säger haha ) spelade julmusik där hela tiden :))

Här under följer lite av sakerna jag köpte då :))



Där ligger allt inburet på golvet iaf :)) vart end del.



Jag köpte mig paddar att använda när jag lindar benen på mina hästar.



Köpte även nya benlindor, har 4 st andra också som är gröna, nu fanns det inga gröna där nere så då köpte jag vita som jag redan vet kommer bli riktigt snyggt på Serena som är svart :))



Köpte mig även boots, kan vara mycket användbart



Fick även bli en flaska pälsglans, mina hästar ska vara blanka, rena och snygga :))



Serena fick även ett nytt fleecetäcke som hon ska kunna ha i stallet eller när hon tränat och är svett.. Färgen på detta är svart och grå jordar och spännen



Ny mat hink till Donellie





Köpte nytt vintertäcke till Donellie. Och nu kan jag lova att hon syns när hon är ute :)) Knall gult med reflexer på :) Är nyttigt för mig för att jag hittar henne enkelt i hagen samt för billisten om hon nu skulle smita ut efter vägen :P





Det bästa av allt jag fick med hem är på bilderna ovan.. Back On Track täcket som här sitter på Serena. Och det är även den enda av mina hästar som det passar på :) Detta fick jag i julklapp av Jenny..
Nästa gång jag åker ner ska jag köpa med ett till sådant så jag har till Donellie..



Ett grimskafft fick det bli.. Färgen är grönt även på det, har ett exakt likadant tidigare men det är Donnies så detta nya blir väl Serenas då :)

Jag köpte även lite olika julkappar till olika människor men det kommer det då inga bilder på iaf :D  Då skulle jag lika gärna kunna ringa runt och berätta vad dom får :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0