Från Aftonbladet

Jag satt och läste på Aftonbladet.se och hittade en artikel angående Socialdemokraternas kris där.
Artikeln hittar ni HÄR. Ser ut som att dom flesta vill att Göran Persson åter sätter sig som partiledare för Socialdemokraterna.
Ska jag lämna en åsikt i det så tycker nog faktiskt jag med det. Han fick partiet att fungera i 12 år ca om inte jag minns helt fel nu. Och jag tycker då att det var bättre när Görfa var statsminister än att denna Reinfeldt ska sitta och styra och ställa och göra allt svin dyrt för dom som redan är fattiga.
Några fler som tycker att Göran ska göra Come Back? Skriv gärna era tankar om detta

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: ja vi har fina hästar =)

2011-02-04 @ 10:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0