Istravet 5.de Feb Årjäng

Här kommer lite bilder på min toppen tjej som deltog i istrav idag =) Hon har vilat hela vintern nästan och jag började träna igång henne igen för 3 veckor sedan =) Idag var första ut bland andra hästar då i istravet.
Hon kom 5.a på 1,23,0.
Här är det iaf en provstart då. Jag tycker hon såg fin ut i den =) Första gången föressten som jag ser min häst på banan utan att jag själv kör henne=)
Här står vi efter loppet när jag hade duschat ren henne och sånnt och myser och är glada för att hon var såpass bra direkt :) Hon återhämtade sig väldigt snabbt efter loppet och var snart lugn och fin igen.. Hon var inte direkt utsliten när hon kom av banan heller så jag tror nog att Ritz inte använde allt hon har idag =) Jag vet hur hon ser ut när hon kommer av banan och har kört allt hon kan och så tycker jag ändå inte hon såg ut idag =) Den 19.de kommer vi tillbaka och då är farten och orken ännu bättre...
Ha en trevlig  kväll önskar Stall Hawk :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

duktig häst<3

2011-02-05 @ 19:21:32
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0