Vf om istraven

HÄR läste jag en artikel från VF angående istraven i lördags :)
Jag vill börja med att grattulera Linda Pulkkinen till segern i Ossian Anderssons minneslopp :)

Sen om man läser igenom artikeln så står det såhär ... Flying Rossi såg strålande ut när han svepte fältet, tog över 350m kvar. Ledde med 15 meter och vann till slut med halvannan längd på imponerande 1.17,7/2160m på ren isbana!

Hästen såg absolut strålande ut. Vad jag vill påpeka är detta som står om ren isbana? Banan var världelös, hela innerspåret var fullt i snömudd, vissa strök sina hästar pga av banan. Men från Vf kanske banan såg annorlunda ut, vad vet jag som var där med en egen häst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0