Dagen snabbjobb

Vi har varit in till Årjäng med Ritz och Frilla idag. Båda gjorde bra ifrån sig på sitt vis.
Här kommer lite bilder från dagen då.
Här är Jennys Frilla iaf som nyligen anlänt in i Årjängsstallet och väntar spänt på sin uppgift =) Det gjorde även vi då som var nervösa om hon skulle trava rent och korrekt för att vi skulle kunna ta vårat lilla beslut om henne :)
Här har hon blivit klar och på väg iut på banan :)
Nu är hon ute o springer :) Kändes kanon fin i värmningen redan och då tänkte jag att detta kommer gå bra idag.
Nu fick jag tyvärr inga bilder i rätvarv på henne under snabbkörningen för det vart på film istället men hur som helst så skötte hon sig kanon och gick fint full väg. Beslutet är nu taget och vi ställer in siktet där =))
Här har vi min alldeles egna Ritz som går mot banan för första gången efter sin vila. Där hade jag nog lite mer förväntnigar än vad hon levde upp till tyvärr. Men men det är bara att träna på och få fram formen tillbaka.
Hon kändes kanon i värmningen och sprang och klippte med öronen och verkade bara glad att få vara tillbaka på banan igen :)
Sen körde vi snabbjobbet som inte vart riktigt som jag tänkt. Hon fjantade sig på tok för mycket och krånglade. Får göra utrustningsbyte nästa gång och se om jag hittar nått som funkar bättre. För övrigt gick hon bra
Såhär ser man ut när man gått snabbjobb på 3000 meter =) Mört i benen kan jag tänka mig. Det skulle det varit på mig iaf =)
Sen vart dom belönade med en skön avsvalkande dusch :P Mmmm va gott säger Ritz där och hälsar er välkommna att fortsätta läsa om hennes tränande framöver när vi siktar mot att börja tävla =)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

Fina hästar vi har =)

2011-01-29 @ 20:33:40
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0