Dagens

Idag när jag satt vid datorn och fixade så kommer min kära älskling nedför trappen med en sak till mig?
Denna lilla boken fick jag av henne =) När ja öppnade rosetten så hade hon använt en sida till varje speciellt datum =) När vi vart ihop, när vi flyttade ihop, när hon vart gravid, när vi förlovade oss osv =) Kanon mysigt gjort. Denna boken ska jag spara =)
Den här tv:n var jag även iväg till svärfar förut och hämtade. Vi fick den för han köpte ny =) Denna hamnade uppe i vårt sovrum :) Perfekt tv att ha att se på när vi lägger oss =) Kunde ju bara inte byta ut våra stora fina projektor bild mot en liten tv ruta igen =) Bra natt leksak =)
Tack svärfar =)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Älskar dig ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2011-01-13 @ 22:36:10
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0