Sjuk

Jaha då ligger man med feber då :( Har iaf jobbat hela helgen och även Måndag då .. Men idag när jag vaknade kände ja mig inte alls pigg men jag måste ju alltid testa iaf om man kanske orkar. Gick bra de första timmarna men sen fick jag sprängande huvudverk så det gjorde ont långt uppe i ögonen och grejjer. Och stå där och snora och hosta med feber i affären tycker jag nog är lite väl onödigt.. Hoppas nu bara att jag blir pigg fort som synden så jag får jobba..

Igår kväll var vi iaf i L-Fors. jag tog med Rocky filmerna ut och skulle se på där men det kunde jag ju glömma. Eller ja dom funkade ju men även fast jag valde svensk text så ändrade aldrig dvd.n till svenskt utan engelskt :) Nu testade jag filmerna här hemma och allt fungerar perfekt :) Lågkvalitets dvd där borta tror jag som inte vet svensk text :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0