Fest hos tony

Vi hade en lite fest hemma hos Tony. Var en riktigt rolig kväll vi hade där faktiskt =) Massa trevliga folk och vi grillade och drack öl så det räcker :) Här kommer iaf lite bilder från detta då =)



Där är då tony iaf =) Jävligt rolig kille att umgås med :P Håller farten



Min älskling var också med ut då :) Det var riktigt kul att ha dig med älskling =)



Jennys bror Micke var där med :) Tvungen att göra rolighetern på bilden =)



Kingen him self står o poserar :)) hahaha



Öl och en jäger grogg har jag i händerna där som jag gick och drack på =)
Jag och Micke skulle testa en cyckel han bygde en gång :) Det var ett bildäck som bakdäck på den =)



Skjutsen in till Årjäng var det fränaste :) En hel stor buss hade vi beställt för att alla skulle få plats =) Riktigt häftigt med den stora bussen inne på lilla skabbiga trane vägen =)


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

skabbiga??

2011-06-08 @ 22:26:31
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0