Helgen

Jag vart hemma från praktiken på fredag för jag kände mig förkyld och ville inte gå in på en livsmedelsaffär och riskera och smitta ner människor. Så vi höll till ute L-Fors istället då ute i friska luften där och det gjorde gott. Vi grillade lite samt tog någon skvätt alkohol som alltid är nyttigt mot bakterier i halsen =)



Här har vi iaf en lite kille som trivdes fint liggandes på sin filt ute i skuggan på gräset och mysa :D



Och min älskling är alltid där jag är <3 Och det är jag väldigt, väldigt glad för :) Du är det bästa mitt lilla älskade hjärta :) Älskar dig <3<3



Bella var också med :) Och som alltid så måste det grinas så ingen glömmer bort hur det låter när hon grinar :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha hon ramlade ner med huvudet i salladsdressingen

2011-06-07 @ 09:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0