Helgens bravader

Nu tänker jag ta och uppdatera er lite ifrån helgen som varit här då :) Orkar inte göra flera olika saker om varje ting vi gjort så jag tar och bakar in allt i ett istället :)

Igår morse drog vi ut mot L-Fors istället för att sitta hemma i Årjäng och torka när Bella ändå var borta. Jenny var med sina hästar och jag tog hand om lite allt i allo under tiden.. Jag började med att laga i ordning Jennys moped som inte gått på flera år :) Tankade i lite bensa och satte i batteriet som jag testade att ladda i en vanlig laddare först, men det gav ingen positiv verkan iaf :D Då kom startkablarna fram så kopplade jag ihop mopeden med Tonys bil :) Då var det ström så den starta sen =) Nu går den fint :)





Sen var det dags att veva igång motorsågen och kapa upp lite ved då så inte människorna som ska bo där ute fryser ihjäl :) Tur jag och Tony finns så det blir lite nytta gjort ;)





Senare på kvällen vart vi sugna på grill mat :) Så det slängdes ihop en potatisgratäng och så tog vi den samt lite vin och drog iväg över till Tony som hade startat grillen och lagt på kött :) Satans gott är det med grillat =)



Här står iaf grill kungen =) Jävligt gott kött vart det :)





Drycken till maten såg ut på detta viset då :=) Rosé vin är det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0