Klart :)

Då har man varit i L-Fors under helgen och skruvat på bilen :) Nu har jag bytt de flesta packningarna som finns i sotningssatsen.. Gjorde en provstart igår ( Lördag) kväll, men då fick jag den inte att gå riktigt rent. Så idag när jag vaknade så nollade jag motorn ännu en gång och kollade markeringarna och fick se att kammen flyttat sig lite igår när jag släppte spänningen på den,  så det var av med kammremmen igen och justera om den och tillbaka med allt. Sen fick Tony se att jag glömt tempgivaren så bilen starta inte när den var varm :P Men efter dessa justeringar så gick den kanon fint. Jämt och fint i motorn :))

Nästa projekt nu är att byta värmepaketet på den :) Men det får jag ta någon fin helg framöver när jag är ledig från jobbet och kan ta några öl =) Ska även kika efter besiktningstid till den:) Ska bli kul att se vad det pappret säger :)



Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Härligt härligt, det tar sig, nu gick den ju riktigt bra, då tar vi värmepaketet nästa projekt :P

2011-06-19 @ 21:25:41
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0