Lördag

Idag är det bara jag och Sebastian hemma <3 Bella är hos sin farmor hela helgen och Jenny jobbar till 12 idag. När hon slutar packar vi och drar ut till landet under helgen. Skönt på ett vis att slippa denna ledsamma skit lägenheten en stund =) Hur som helst så sov jag och Sebbe till halv 9 idag :) Han vaknade en gång vid 5 men då gick jag o bytte blöjja så somnade han om ett litet tag igen :) Sen vaknade vi ensamma i sängen kl 8.34 :) Då gick vi o värmde lite mat åt honom som han åt och fick sina vitaminer :) Nu sitter han snällt i sin babysitter och pratar om nått jag inte förstår :))


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

fina ni är ♥

2011-06-13 @ 19:36:52
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0