Midsommarveckan

Ja då var vi snart framme vid midsommar då igen. Denna vecka jobbar jag en hel del. har jobb Mån, Tis, Ons, Tors, Lör och sön. Är en hel del kunder nu undet veckan som handlar på sig inför midsommar firandet och allt vad det är. Full speed på jobbet :)

Sill är iaf en vara som verkar vara populär, går en hel del matjess sill nu :) Färskpotatisen är också något som går åt, men det är inte konstigt så gott som det är. Sen är det ju ett väldigt bra pris just på den. Folk kommer med påsvis och behöver endast betala ett par kronor =) Sill, färskpotatis , dill och en iskall bira det är vad jag kallar midsommarmat iaf, supergott :)) Sen på kvällskvisten får det gärna vara ett inslag av grillat också =)

Så nu önskar jag alla mina läsare och även mina icke läsare en riktigt glad och trevlig midsommar.
Umgås nu med era nära och kära, det tänker jag gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0