Onsdagens provlopp

I onsdags efter jobbet fick jag sätta iväg ut mot lennartfors, eller jag och Tony samåkte den dagen så jag hade väl inget val :)) Men iaf så dit och äta lite mat och raskt in i bilen igen och hänga på transporten och lasta in 2 hästar och dra på provlopp :)
Vi körde i lopp 4 och 6 :)
Frilla började värma, hon var stenhård i mun och drog som bara den så jag orkade bara köra 2 varv så åkte vi av sen så jag skulle få ha armarna i vanlig längd ;)

sen var det rickas tur, där brukar det inte vara så mkt kraft i tömmarna minsann och det var det inte denna gången heller :)

Väl i loppen sen..
Frilla körde jag fram till dödens för jag skulle köra ihop med Ulrika Axelsson som hade spets. Hon travade kanon fint hela vägen men av okänd anledning så slängde hon sig i galopp på bortre långsidan så hon vart ju en bit efter då :) Men förövrigt fin :)

Ricka gjorde väl en bra start på loppet iaf och låg 2.A. Men som vanligt så ska hon ställa till allt så hon kommer sist som vanligt..

Bilder uppdaterar jag med senare när jag får lugn och ro.








Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

haha ja hon ställer allt till ibland :)

2011-06-16 @ 19:36:29
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0