På tur då igen

Ja då var det dags att sela på blackie igen då :) gick kanon idag. Snäll ut igenom stalldörren med vagn och hela köret =) Hon var lite uppstressad när hon kom ut för att vagnen slog i dörrkarmen men det var inte hästens fel så det gick bra ändå =) Förövrigt har jag inget dåligt att säga angående denna turen iaf. Hästen är fruktansvärt nervös och rädd för allt. Men det är inte konstigt med tanke på hur hon haft det tidigare i sitt liv, då menar jag att hon lyckas råka ut för allt som ingen annan lyckas med :) Sen har hon blivit omkullkörd 2 gånger och slagit sig lös i vagn någon gång. Så jag är nöjd att jag får köra henne eftersom jag klarar det relativt bra :) Lugna turer nu och allt går bra så ska jag sikta fram ett kval på den där om några månader =))




Här bär det av =)



Här travar hon på för fullt den lille surstompen =)

Nu ska hon ut igen nästa gång jag kommer dit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0