Wwwääääcckkk

När vi flyttade in här så rann vattnet i badrumms handfatet så satans sakta så man kunde ju inte ha kranen på minsta hastighet utan att det fyllde handfatet i vatten och sedan tog en timme för att det skulle rinna ut igen. Idag tröttnade jag på detta och bestämde mig för att assistera vaktmästaren här och skröv isär där för att göra rent röret.

Och när jag fick isär där möttes jag av en odör som nästintill fick mig att spy. Det hängde alltså gammalt lång mörkt hår och massa klet där nere i krokarna så jag trodde inte det var sant.. Jag trodde först att det var en död råtta eller nått jag hittade där. Alltså sånnt där borde man ju göra rent någon gång men det har nog inte hänt här sen lägenheterna byggdes..

Men nu när jag satte ihop igen så rinner vattnet på som bara den :) Snabbt och fint blir handfatet tomt på vatten igen :)

Bilderna vi tog på detta har tyvärr av någon konstig anledning blivit förstörda så kan inte visa dom..

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

förstår om kameran förstörde dom där äckliga bilderna!!!!!!

2011-06-09 @ 20:12:50
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0