Ritz

Idag var Ritz ute på första turen efter sitt lopp på Momarken.. Hon känns pigg och framåt och det mesta känns bra. Lite småjusteringar ska nog till tror jag så bör det snart gå snabbare för henne i loppen.. Tror heller inte att brodd skorna är hennes favorit då hon normalt sett tävlar barfota.. Hon kan vara lite kantig och konstig ibland men har en känsla av att detta försvinner med vinterskorna när jag tar av dom.. Men det finns det inte möjlighet till ännu..
Nu är hon anmäld till nytt lopp och jag hoppas på att hon kommer med där.. Då testar jag en del nytt där som jag inte gjort med henne tidigare.. Ska bli kul att se om det blir som jag planerat =)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

fin bild =)

2011-03-21 @ 19:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0