Ritz träning

Idag gjorde Ritz sin sista hårdträning inför momarken loppet på tisdag. Jag körde lite intervaller med henne. Jag tycker hon känns väldigt bra just nu, hoppas bara att detta håller i sig fram tills målgången på tisdag, mest orolig är jag inför starten med henne, hon har aldrig startat bakom bilen förut. Ja körde henne i en provstart bakom bilen på Arvika banan i sommras men sen i den riktiga starten hoppade hon.. Men kommer hon iväg tror jag faktiskt hon bjuder på ett bra lopp :)





Använde mig av sånna här idag under träningen =) Back on track.  Väldigt bra saker det där. Ska någon gång framöver köpa på mig mer utrustning av denna sorten =)







Som sagt intervallerna kändes bra.. Hon låg på bettet fint hela tiden och det var tryck i tömmarna, rent och fint trav och hon kämpade på i skapligt tempo trots brodd skor och en del snö :) Blir super detta om banan är fin och jag byter till kortare brodd :)


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare <3<3

kommer gå bra =)

2011-03-11 @ 20:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0