Dagens schema

Idag har vi lite olika saker att ta oss för då =)
Först gick jag med Bella till dagis.. kl 14.30 ska vi på Bvc med lillen så han ska vägas och mätas =) Kul att se om det ändrat sig något =)
Sen är det ju även dags för Amatörmachen i Jarlsberg idag :) Jag deltog ifjol och kom 2.a. Men idag står jag över och tänker istället följa det svenska järngänget via datorn =) JAg hejjar på er :) Jag kommer delta i amatörmachen senare i sommar när Norskarna besöker oss hemma på Årjängsbanan.. Då kör vi :) Här nedan följer några bilder från amatörmachen förra året =)
Efter detta ska jag och Tony tona rutorna på bilen är det tänkt =) Bilder om det kommer senare ikväll alternativt imorgon =) Ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0