Härligt härligt

Denna vecka jobbar jag 7-16 hela veckan :P det känns mycket bättre tycker jag. Tycker mer om att gå upp och åka och jobba tidigt på morgon och få komma hem i tid på eftermiddagen sen :) Inge vidare att börja senare och jobba till 7,8,9 eller vad det nu kan bli då :)

Det bästa på hela dagen kom precis innan jag slutade jobbet idag :) Då kom min ena chef Hans och pratade om att det var ändrade planer inför morgondagen. Var ju tänkt att jag skulle hoppa över till frukten och lära mig det. Men istället ska jag först sköta baket fram tills kl 11.00. Sen ska jag få gå till spelet och lära mig det :)

Efter detta fick jag veta att jag får sommarjobb med :) Har jag tur så börjar jag redan V.24. Det är veckan efter att praktiken tar slut :) Känns väldigt skönt att veta att dom är nöjda med mig och att ag kommer få jobba och få lön under sommaren :) Ska bli mkt kul under sommaren nu iaf :)



Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

grattis älskling

2011-05-30 @ 19:14:14
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0