Vilken otrolig kväll.

Idag när Jenny började jobba så tog jag med mig min käre son och gick till svärfar :) där vart jag bjuden på otroligt god kyckling gryta med thai stuk på.. Verkligen jätte gott.. Sen satt vi och pratade och kollade på solsidan på film :P Vi har haft jätte trevligt under kvällen.. Tack Freddy för det :)

Sen det roligaste av allt var när jag satt och lekte med Sebastian så kollade han mig djupt in i ögonen och jag kollade tillbaka och då gav han mig världens finaste leende, det var så brett så jag trodde nästan han skulle börja skratta :D Det var en underbar syn och känsla att se min son kolla mig i ögonen och le :) Är jätte glad för det. Var ju även första kvällen jag och han var ensamma sen han föddes och det har gått jätte bra :) Han har varit kanon snäll :P

Han fyller även 1 månad idag :P Grattis Sebbe lilla :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0