Blackie

Idag när jag slutade jobbet kl 15 så fick jag dra som synden mot dagis och hämta hem Bella, sen fullt spett hem och byta om.. Sen var det ut i hagen och hämta in Blackie så jag skulle hinna träna henne innan mörkret kom :)

Körde nere på träningsslingan några varv. Kom väl upp i 6-7 km ca innan jag fick bege mig hemåt pga mörker.. Men hon känns fortsatt fin förövrigt men tror jag kommer ringa efter vet på tisdag för att be han komma och kolla upp henne för säkerhets skull.. Tror hon har nått i vänster bak ben som inte är fullständigt bra.. Påverkar henne inte i träningen eller nått sånnt men att känslan säger mig att det är dags att ringa nu så jag får svart på vitt vad det är :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0