Donellie V.M

Imorse var jag ute på en runda med Donnie. Hon verkar ta sig skapligt bra tycker jag. Känns bättre och bättre för varje unda vi är ute på.. Hoppas nu allt runt omkring henne löser sig också så man slipper hålla på och tänka runt det mitt i allt. På Tisdag är det tänkt att Donnie ska in till banan igen och springa lite där, men hon kommer inte åka ensam utan jag kommer nog ta med en till in när resan ändå görs :))

Samtliga hästar går framåt i sin träning just nu utom Frilla tror jag, henne har vi lyckats missbedömma lite så där kommer vi lägga om träningen en del och se om hhon blir bättre om någon månad.. Annars har Jenny andra planer för hennes del :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0