Dryg söndag

Usch idag har inte varit någon trevlig dag alls känner jag.. var ute i Årjäng igår med mina kompisar Tony och Tony :) Minns faktiskt inte så mycket utav kvällen på dom senare timmarna. Helt borta allt.. Måste varit bra full för att jag spydde rejält när jag kom hem till Jenny och la mig :))

Hur som helst så var det segt att gå upp imorse när jag kände hur jag mådde.. Och hovslagaren skulle komma så det vart inte mycket vila under dagen som jag hade tänkt göra när vi var barnlediga :))

Så gick ut tidigt ja och Jenny och började dagen med att träna Frilla och Engsättra då :P Engsättra har det nog blivit lite för mycket champ på misstänker jag. Satan va överladdad hon var idag. Inte alls rolig att köra när hon håller på så :)

Sen när det var klart så var hovslagaren här. Han skodde då nere i Stall 1 först sen vidare upp till stall 2 för att sko dom där. När allt detta var klart så var det svart som i natta ute :)
Nu ska Donnie börja träna på igen för fullt, nya skor och såret är nästan borta så nu ska det gå igen ett tag hoppas jag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0