En tur på centret

Idag när vi lämnat Bella på dagis så tog vi oss en tur till Töcksfors shoppingcenter.. Vi gick runt först och köpte lite kläder till Sebastian så han ska ha riktigt med kläder som växer så fort och mkt blir för litet :)
Efter ett tag vart jag så hungrig så jag fick dra Jenny ut ur en affär så jag fick komma till ett matställe :) Hon är ju så otroligt seg så fort hon kommer in på en affär, minst 40 min på varje affär oavsett storlek på affären :)

Sen efter maten så drog vi in på Deichmans skor, jag var tvungen att köpa nya skor igen :S Det fattar jag inte. Köpte nya ifjol också men dom är total skrot nu redan. Sliter skorna så fruktansvärt bak i hälen så det går hål på dom direkt :))

Här är lite bilder på sakerna vi köpte då :)



här är det första vi köpte, rea på ungar var det inne på Karlsson där :) En allt i allo affär tydligen ;) Nej då. Han är för tung för att bära nu förtiden så han fick åka i vagnen :)



Sen fick han en tandorste då eftersom han fått sin första tand och även andra är på väg upp :)
Den lilla nallen med småkulor i köpte vi först för att han skulle ha något att leka med i vagnen :)



Izabella fick ett par nya jeans också så hon skulle ha ett par fina jeans :)) Jenny tyckte inte hon hade nått fint :)



Sen köpte Jenny strumpor både till mig och henne själv :) Tack älskling <3



Och där är kläderna som Sebastian fick då :) Han kommer bli riktigt fin i dom här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0