Funderar..

Inom det närmsta ska jag beställa dekaler till mina hjälmar så jag får på reklamen på dom.

Reklamen är då för mitt eget stall. Stall Hawk. Det kommer alltså framöver att stå Hawk på hjälm och dress men allt är inte fixat ännu så det kommer ske lite då och då. Börjar med hjälmarna för det är enklast :)

Men nu är jag ute efter lite färg råd här då :) Har några bilder i huvudet som jag tänker på men kan itne bestämma mig riktigt så skriv kommentarer om vad nu tror passar..





Hjälmen är silver färgad och min kördress är Grön/vit med röda revärer på..

Texten på hjälmen då är frågan?? Grön? Röd? Svart? Det är vad jag har i tankarna då iaf :) Hjälp mig hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0