Hjälmen

Efter vi kört snabbjobben så åkte jag ner på ett reklam företag för att fråga om att fixa in reklam på min hjälm.. Det var inga större problem det inte. Han hjälpte till bra på datorn där och visade många olika typsnitt och mätte på hjälmen för att få en bra storlek mm..

Nu tyvärr så råkade märket hamna lite snett men det spelar ingen större roll på just denna hjälmen för det är den andra jag har som det är viktigt med för den ska jag lacka och få på märken också, ska även på några gröna detaljer på hjälmerna men det är inte klart ännu så vart bara detta på slit och släng hjälmen :))

Före



Efter!



Hawk =
För er som inte vet vad det är så är det mitt eget Stall namn. Stall Hawk. Det framgår ganska tydligt av bloggen då :)

Jag har valt att ha mitt eget namn på hjälm och dress för att göra min egen reklam :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0