Lite olika

Här lägger jag ut lite olika bilder som jag inte riktigt hunnit uppdatera om under helgen... Beskrivning följer som vanligt under bilden :P



Här är Donnie iaf. Vart ingen bra bild när man tar inne i boxen, men iaf så äter hon rikligt nu med kraftfoder och det syns på henne att hon börjar lägga på sig lite :) Och det är även det jag är ute efter så :)



I brist på annat :)



Jenny är ute med Engsättra med :)



Såhär låg min lilla gulle prutt när Jenny kom in i rummet för att kolla om han sov :)) "Det trodde du va sa han "



Här ligger jag och Sebastian och sover lite :)) Mys på morgon tänker han och vänder sig mot pappsen :)



Så glad man kan vara då :D



Här är vi ute med 2 hästar.. Jag kör blackie där fram och Jenny rider Frilla :)



Kollar av dagens träningsprogram :P



Här är jag ute med Engsättra en tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0