Ny hage på G :)

Idag när vi hade släppt ut lite hästar och ätit frukost så tog Jag och Sebastian på oss kläder och gav oss ut för att förbereda att sätta upp hagen.. Lyfte på alla stolpar och tråden på en släpkärra och spett och slägga och satte oss i bilen och drog iväg :)

 Såhär glad är man när man får åka med pappa och slå ner stolpar :)



Sen fick jag gå runt occh bära ut stolpar och så över åkern. Började med att slå ner två trä stolpar till grinden :) 

Baus vagn stod mitt emellan där så jag skulle ha koll på han samt att han skulle se mig var jag var :D





Å så har jag gått hela förmiddagen då och släpat Sebastians vagn över åkern :))

Efter detta var kl 13.00 och det var dags att bege sig mot Årjäng för att gå på BVC med Sebbe :) Han hade läkarkontroll idag, den gick ju på 3 minuter så det var inte långa besöket inte :)

Vi skulle ta Ingalills bil in till Årjäng ringde hon och sa, när vi hade någon km kvar in till Årjäng så började hennes bil att krångla så det var ju verkligt kul precis när man lånar någons bil också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0