Ogiltig Vacc!

Helt otroligt. I Donnies pass kollade jag extra att hon var riktigt vaccinerad och det skulle hon vara sa dom.. Såg även att det var ifyllt vaccination men igår kväll när jag loggade in på travsport så fick jag se att det stod giltig vacc saknas. Ja då misstänker jag att dom inte registrerat in till ST då om det, så jag får ta passet och bege mig upp till travet och be dom fixa detta åt mig då :)

Idag har jag iaf varit ut och gett henne sina mediciner, lagt om såret vilket inte var någon större ide för det kanar neråt direkt.. Så nu får jag kolla sen när jag kommer inte till Årjäng om jag ka få tag i något bättre att lägga om med som håller sig på plats :)

Har även lastat upp alla stolpar vi köpte på en släpkärra som ska köras bort dit hagen ska sättas upp så får jag börja med det.. Men först frukost nu :D

Have a nice day så hörs vi ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0