Sleten

Då var man äntligen hemma efter en lång söndag på jobbet.. Enda fördelen med denna dag är att det är dubbelt betalt varenda timme jag går där :) Sen efter jobbet så fick jag komma in till svärfar och blev där bjuden på en amerikansk pizza som hade inhandlats under dagen då jag var på jobbet, till efterätt fick jag en tårtbit som Jenny bakat till sin pappa på farsdag. Tusen tack för detta :)

Sen kollade vi lite på någon Robert Gustavsson film som han hade på, roliga filmer det..
Önskar nu all lycka till Freddy så han blir frisk från viruset han har dragits med 2-3 veckor så han blir pigg igen och får jobba :) Samt att vi kanske får ta en öl ihop snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. fin blogg. kolla gärna in min nya blogg.

2011-11-13 @ 23:48:52
URL: http://dagensgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0