06.00

God morgon alla.. Nu är det söndag och helgen är slut ännu en gång. Imorgon är det dags att jobba och då får man inte vila då heller..

Fick penicillin kur under veckan för jag hade halsfluss men det var en annnan i samma hushåll som råka bli sjuk och då var det inte noga med mig längre utan då kan jag köra på som vanligt och inte få vila ett enda dugg utan bara en ska vila.. Ha inte fått lagt mig och vila en enda minut sen jag vart sjuk. Å skulle jag göra det så får jag snart höra att jag aldrig gör nått eller att en person får göra allt eller något sånnt patetiskt.

Vet iaf hur det ska se ut så fort vederbörande är frisk igen. Då ska jag ligga hela dagarna så kan det arbetas ikapp lite sen så kan ju jag vila så jag blir frisk sen..

Ps.. Mitt morgon humör är uselt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0